Wednesday, August 11, 2010

Ramadhan Al-Mubarak

pada hari ini. . . . 1 Ramadhan

saya mulakan hari ini dengan seribu macam masalah yang berserabut d kepala , saya menyahut azan maghrib semalam d dalam kereta yg tersangkut d dalam kesesakan jalanraya Luar biasa d KL ni.
Tapi, sedia maklum lah. . . Esok Puasa, Terawikh dah start malam ni. . . semua orang mengejar terawikh malam tadi !

GIANT
saya ke Giant utk melengkapkan bekalan sahur utk minggu nih dan TU DIA. . . .
Giant pun Jem jugak !

MEMBEBEL
si isteri d rumah berleter pasal tunggakan kereta yg saya tak bayar. . . .
dah lah system pemberi pinjaman rumah pun buat hal jugak sebelumnya. .
CABARAN betul Puasa tahun nih. . .

USAHA
Tapi tak pa. .. rezeki tu kena ada Usaha utk d realisasikan. . . selepas Giant, saya keluar utk menyokong " Network " saya dengan harapan : di situlah terletaknya rezeki ku dan keluarga sebenarnya. . . USAHA !

LEBAM
balik ke rumah pukul 1.30 pagi dan saye terus tidur! tidur yg baik selepas hampir 36 jam tak tidur betol! maximum 1 1/2 jam aje selepas sampai dari JB pada pagi selasa tu.

Si isteri kejutkan saya utk bersahur se awal 5 pagi dengan Nasi putih dan Ikan Selar goreng.

Alhamdullillah !
sampai kerja awal, cuba tidor dalam kereta kejap tapi tak boleh sbb tak selesa - takut terlajak pulak!

kerja sikit lebih kurang dan balik mengadap Jem d Jlan Yap Kuan Seng dan singgah d bazaar ramadhan Sri Gombak yg Sesak tu. . . Biasa Lah. .

No comments:

Post a Comment